onsdag 9. juli 2008

BRUCE SPRINGSTEEN


Her sitter jeg - midt i mitt univers... Det er en strofe jeg husker fra Yogalærer'n.

Passer bra her jeg sitter, jeg som skulle vært blant 50.000 andre på ValleHovin i kveld... Men, men det blir ikke alltid som man håper, jeg ble selvfølgelig dårlig og fant det tryggest å være hjemme hos Nalle. Skuffa han og, han skulle vært hos Vicky idag.


Heldigvis kom Vera og Vicky på besøk, så litt moro fikk han da. Og vi har gått en liten skogstur og snusa på ferske elgspor. Og nå i natt da jeg skulle på trappa og ta meg en røyk, hørte vi noen rare raslelyder. Der satt frosken! En STOR en! KUNNE DET VÆRE BRUCE???


Tok ingen sjanse, vi snudde og gikk inn igjen...

Jeg har vel blitt gammal og feig, er ikke 20 år lengre. Og det er ikke Bruce heller...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar