onsdag 12. august 2009

Hello fans – here I am ♥

De snakker litt rart her i Hallingdal, men her er jeg. Hos Nallen min!Glitre 001 Svigermor tok meg med hjem fra Biri. Nalle og jeg lå i samma buret hele veien, vi sov og sov, nesten i dagesvis. Ihvertfall hele manda’n. Nalle  er dobbelt så gammal som meg, og må visst ha dobbelt så mye søvn – han kan væra litt treg av seg egentlig. Men veldig, veldig snill!  Når jeg tråkker på’n lenge nok, blir det som regel litt fres i skrotten ei lita stund :o)

I går kveld dro vi til fjells! Vi fant en sti. Svigermor og svigerfar åt seg fram over moltemyrene, mens Nalle og jeg passa på å følge den rette sti (for her gikk stiene virkelig på kryss og tvers). Det var litt skummelt noen steder i det ukjente,tette bjørkekrattet, så vi måtte holde oss tett sammen...♥

Glitre 004

I dag fikk vi plutselig besøk av ei svart og hvit bikkje! Prøvde å fortelle Nalle at ho hadde ikke noe her å gjøre.. Han er så innbilsk at jeg ble flau!Glitre 009 I kveld måtte vi inn i bilen igjen. Kjørte ganske langt, men du verden for ett sted vi kom til! Her fikk jeg virkelig sjansen til å vise Nalle hva jeg er god for..Glitre 013 Glitre 011 Bodil het hun som hjalp meg. Ho syns jeg var utrolig søt, og ho ble overraska da jeg klarte å rulle akkurat slik som Nalle. Det er vel ikke så vanskelig!

Nalle dreiv på med sitt ikveld. Han jaska seg litt for ei løpsk samojed-tispe, jeg så det nok, men tenkte at DET var jaggu rett dame for Charlie! Glitre 018Men, Nalle er nå søt da. Han var flink ikveld han òg, og det var jeg som ble med ham hjem, fikk spise sammen med ham av hjertekoppen og ligge på teppet hans på soverommet!

Og utpå natt havner jeg nok i senga til svigermor ;o)

Glitre 015 HILSEN MILLI!

13 kommentarer:

  1. Neimen lille jenta mi'!! Har du vært på agility???? Så gøy!!! Å, dette skal jeg spørre ut svigermor om kan du tro! Så tøff du er oppe på mønet! Gikk du tunellen???

    NÅ SAVNER JEG DEG FÆLT MILLI-MOR!!! Kommer og henter det i morgen (men det høres da ut som om du har det superdupert:o)

    SvarSlett
  2. Ser ut som du koser deg fælt, Milli-mor. Og så flink du er på agility. Det har ikke jeg prøvd ennå.

    Nå tenker jeg Nallen din er lykkelig. Får ha deg helt for seg selv i flere dager. Men jeg ble litt nysgjerrig på den samojed-dama. Ikke noen bilder????

    SvarSlett
  3. Ser ut som dere koser dere:-) Bra du er så tålmodig med den innbilske mannen din Milli;-)

    SvarSlett
  4. Hei Milli !! Godt at du koser deg hos Nalle!! Så flink du er på agility banen. Så stolt du ser ut på toppen av mønen!! Mariken trener med meg til noe som heter bronse merket i lydighet. Hvet ikke helt hva det er men hun skal ha meg til å stå å sitte fint mens hun går videre. Det blir nok bra til slutt!! Stoor nyss fra Roxie!!

    SvarSlett
  5. Mamma, du får IKKE lov til å komme ikveld - hører du!! Da skal jeg nemlig gå tur i Nesbyen med Nalle og Kango, og kommer til å bli veldig opptatt.

    Charlie, jeg skal be Nalle sende addressa hennes :o)

    Toivo, gutter er nå er gang gutter ;o)

    SvarSlett
  6. Hei Roxie! Er du der :o) Syns det høres ut som om du er veldig flink også. Du skulle vært her! Kanskje du får bli med Nalle engang.

    SvarSlett
  7. Kango håper VELDIG at Milli blir med på tur i kveld ! Han kan ta med tvillingbånd til dere--eller kanskje helst gå sammen med Milli i tvilling sjøl... he he

    SvarSlett
  8. Her er lille meg!! Jeg har akurat kommet inn igjen har vært i hagen så kom Mariken og skulle ha meg inn men det gadd jegikke så da sprang jeg bare videre, men så kom kjærsten til Mariken og da kom jeg med en gang!! Må passe på dem vet du Milli!!!

    SvarSlett
  9. Så heldig du er Milli som får være hos Nalle å kose deg...Du må ikke bry deg om at nalle flørter med damene, innerst inner er han din vet du...for alltid...dere er så skjønne atte!

    Kos deg på tur med gutta i kveld da!

    SvarSlett
  10. Hei Milli, glemte å ønske deg en fin tur i kveld sammen med Nalle og Kango!! Hadde vært kjempe gøy å være med dere!! Kansje vi kan få det til en gang!!
    Stoor nuss til Milli og Nalle fra lille meg (Roxie)

    SvarSlett
  11. Som alltid lever man seg inn i livet til Nalle og denne gangen Milli, herlig !!

    SvarSlett
  12. Milli..du er sååå heldig!! Tenk å få være sammen med BARE Nalle, og så skal han jammen ta deg med på tur sammen kameratene sine, også!! Du blir som alltid midtpunktet, du......sier Dimma.

    SvarSlett
  13. Heldige deg, Milli!!!! Jeg tviler ikke på at du greier å få litt fart i Nalle også, bare du står på litt :-)

    Nå må du hjem til Gry og overtale henne til at Agility er noe for henne også. Du er jo en racer allerede!!

    SvarSlett