torsdag 3. september 2009

Klarte jeg detta ??

Sitter og mimrer, ville derfor prøve å lage en “film” med sommerminner – men dette ble bare fra Mai! Har jo faktisk opplevd veldig mye i sommer, takket være Nalle og alle våre nye venner :o)

Jeg har gjort andre ting idag også, men jeg er dessverre veldig ukonsentrert om dagen… Dette skal bli motivet en liten kubbestol.

div 005

Nalle har gått blodspor, og var ganske flink. Tror jeg la spora litt for lange og litt for lett, slik at’n slurva.. Men se hvor stolt han bærer rådyrklauven hjem – forbi alle sauene!

div 003

20 kommentarer:

  1. Om du klarte det!!! Kjempe fin var den om jeg skal si det!! Her sitter jeg da og får det ikke til!! Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  2. Jippi - og takk! At detta er en nyttig ting - kan ingen komme fra...?

    SvarSlett
  3. Selvfølgelig klarte du det. Du er en racer på data du også. Og så flott, og med musikk. Kan tenke meg det tok litt tid???

    Så stolt Nalle er da. Se på den guttn. Han er utrolig flott nå. Han har vist ikke mistet noe pels i sommer.

    SvarSlett
  4. Ja, du klarte det:-)

    Fine rever uten skabb;-) Og flink Nalle som går blodspor, han slår storebror Toivo lett på det feltet:-)

    SvarSlett
  5. Jaaa, du klarte det!!! Så fin film - jeg virkelig koste meg med å se på den. Avslutningen er jo bare helt perfekt!!

    Hallingnatten....der ser det veldig fint ut. Kanskje jeg kan få med gubben dit til neste sommer...

    Så stolt han bærer den rådyr-kloven forbi sauene - syns nesten han smiler litt jeg...flinke Nalle!

    SvarSlett
  6. Detta klarte du med glans Nøve!!!!! Så fin bildefilm. Det var nesten så jeg var der litt jeg også. Flott musikk og fine overganger mellom bildene. Hvordan i all verden fikk du det til ("misunnelig";o).

    Også kubbestolen da. Den var kjempe, kjempe fin!!!!!

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Synd jeg ikke klarer å se filmen, ennå. Er nok en reader eller noe som jeg må laste ned.

    Nalle-mann er jo flott som alltid, så stolt han ser ut der han går å bærer hoven:o)))han er alltid så herlig karslig;o)

    Den stolen med revene er jo bare helt flott...liker jeg rever;o)?

    Nøve, jeg har snakket med eieren av valpen din,(he, he, er jo ikke din da) tror han kommer til å være med på Lappis treffene her.
    Nå jobber jeg denne gang og Dixie skal heller ikke gå, så jeg håper at andre tar bilder av ham for deg:o)
    Hadde gledet meg til å se valpen:o)
    Han bor litt utfor byen på Tjelta, Sola kommune, tror ikke det blir at jeg kommer til å ha samme kontakt med ham som jeg har med Tina og Dixie.

    SvarSlett
  9. Så flott film !! Mange flotte bilder og så flotte overganger. Tror jeg må prøve å lære meg dette, er det et spesielt program en må ha ?
    Koselige bilder av Nalle og Milli.

    Dersom Nalle-sønnen kommer på søndag skal jeg få tatt bilder av ham og legge ut. Håper bare det ikke regner for mye (det er meldt regn) for da blir ikke kameraet mye brukt.
    Tananger (der vi bor) ligger også i Sola kommune men i en helt annen retning enn Tjelta, forøvrig så ligger Hellestøstranden ved Tjelta og der ferdes vi en del så kanskje vi ser ham der av og til.

    SvarSlett
  10. Ja, du er flink å får det til. Blir ikke lei av å se på den filmen, hvor hvert enkelt bilde forteller så mye.

    Revene får du å til, blir fin stol det.

    SvarSlett
  11. Filmen var jo lett å lage med Windows Movie Maker, det er vel noe alle har tilgjengelig? Det tok tid,men moro var det.

    Så artig at dere har fått kontakt med Nalle-sønnen!!! Håper dere får fint vær og mange bilder fra en trivelig søndag... Dere må hilse ham så mye fra oss!

    SvarSlett
  12. Så kjekt at du fikk til å legge ut film! :) Og den revestolen var jo kjempefin!

    Nalle ser veldig stolt ut over rådyrklauven sin!

    Synd at vi ikke får gått på treffet og møtt Nallesønnen! Men Dixie har jo løpetid, så vi får nok vente til neste gang! Håper Anne-Liss får tatt noen bilder av ham, i hvert fall, så vi får se ham! (det er jo "halvbroren" til Dixie også...)

    SvarSlett
  13. Hei Inger Synøve og Nalle!

    De siste innleggene dine har jammen mange flotte bilder. Høsten er den beste tida vi har, og må nytes i fulle drag.
    Fin video har du laget, også. Det må jeg også prøve å få til.

    Jeg tenker på det du skreiv om at Nalle-mann slurva litt i sporet. Pass på at du holder han litt igjen i båndet når han ikke går med snuta nedi bakken, og bare la han få fortsette (dette blir da belønningen hans) når han setter snuta ned i sporet igjen. Han går jo så fort den Nallen din, at det er vanskelig å henge med.

    Her er det innevær i dag, litt godt det også!

    God helg!

    SvarSlett
  14. Nalle var liiiite stolt der han bar klauven... Hihi! :D

    SvarSlett
  15. Hei Nalle, jeg la til bloggen din som link på bloggen min - håper det er greit! :) Hilsen Nadira ;)

    SvarSlett
  16. Hei Nadira! Jeg har gjort det med din uten å spørre...håper du ikke har noe imot det?

    SvarSlett
  17. Hilde! Takk for tips.
    Jeg hadde orda dine i bakhue den dagen,så farten var egentlig grei. Det hadde regna, kanskje derfor han gikk litt annerledes enn vanlig. Spora hadde "flyti" litt ut??
    Vi får ta fram en blodboks denne uka også, og håpe på noen fine høstdager ;o)

    SvarSlett
  18. Har absolutt ingenting imot det, det er bare kjekkt! ;)

    SvarSlett
  19. Så rørende fin bildeserie, tror Nalle-mann savner Milli-mor og den søte gode niesen din.
    Det kommer alltid en ny vår.

    SvarSlett