lørdag 20. mars 2010

Nalle og Ask på jobb

De har fine dager, gutta på Alt for dyr :o)

Ask, verdens snilleste Alaska husky,  holder til innendørs. Han ligger stort sett og passer kassa. Iblant høres ett kort, men høgt og tydelig ; AAAAO – da syns han det er på tide å komme ut en liten tur. Han er tålmodig og snill hele dagen, og det vanker selvfølgelig mye kos på gutten.vår. 001

Nalle ligger som sagt og passer på bilen utenfor butikken (den er sannelig godt bevokta!) Nå er reinskinnet kasta ut av hundeburet hans, og bytta ut med ett vanlig teppe. Han har en vannkopp og ett eller anna å tygge på (enda det aldri blir tygd på når han er aleine). Dagens høgdepunkt er når VesleGommo kommer og tar han med på tur :o)

jobb Hva i all verden skulle Nalle og jeg gjort uten deg!  TUSEN TUSEN TAKK, kjære snille deg. Vi ses vel imorgo også, tenker jeg :o)

GOD HELG ALLE SAMMEN

14 kommentarer:

  1. Du er heldig som har fått en sånn drømme-jobb, og heldig er du som har vesle-Gommo (ikke helt fått med meg hvem hun er??)som kommer og lufter Nalle-mann. Både Ask og Nalle lider ingen nød på jobb....

    SvarSlett
  2. Flinke Nalle og Ask som passer på :-) De får vel litt lønn de også?

    Vina er også slik at hun ikke rører godsakene når hun er hjemme aleine. I hvert fall var det sånn før vi fikk Barfi. Derfor får hun aldri noe når vi drar. Men vi har snudd litt på det etter at vi fikk Barfi.

    Har du fått testet ut alt dere selger av bikkjesaker da? Godbiter, leker osv. Nalle kan vel være testpilot? Det er jo viktig å kjenne produktene du selger ;-)

    Kos deg på jobben. Og fortsatt god helg!

    SvarSlett
  3. Der kom bildet av vesle-Gommo og Nalle. Jeg skjønner du er glad du har henne. Sånn er det her også. Jeg priser meg lykkelig for at jeg har min søster som tar å lufter Charlie. Det er flott å ha sånne hjelpere.

    Ja, jeg lurer også på om Nalle har testet ut noen produkter i butikken? Det burde han jo gjøre.

    Ha en fin helg, Nøve og Nalle!!!

    SvarSlett
  4. Jeg er også kjempetakknemlig for at Nalle har en Vesle-gommo som tar så godt vare på ham. Milli istemmer selvfølgelig.

    Her har bursdagspresangen gått ned på høykant - den falt i smak kan du si.

    Ha en flott helg Nøve og Nalle:o)

    SvarSlett
  5. ...og hva i all verden skulle jeg gjort uten Nalle????
    Det hadde blitt kjedelige turer, det!! Bedre turkompis enn Nalle fins ikke!

    SvarSlett
  6. Jeg hadde nok ikke hatt jobben hos Alt for dyr, hvis det ikke var for VesleGommo (søskenbarnet mitt ;)Hadde ikke hatt samvittighet til å la Nalle ligge i bilen hele dagen.
    Ps. legg merke til hvor kry han er der han "gjeter" henne bortover :o)

    Nalle og Ask har nok testa det meste som er av hundesaker..
    Jeg har aldri hatt så fine akvarier. Det er rett og slett umulig å ikke la se friste av alt det fine butikken har å by på ;o)

    SvarSlett
  7. Jeg så det på Nalle-mann. Han går med halen opp og øra bakover. Vesle-Gommo er sannsynligvis den perfekte turvenninne for Nalle også, det lyser jo av gutten:o)

    Til dere andre: Nøves akvarier er rimelig flotte fra før, så nå må det jo skinne av dem!

    SvarSlett
  8. Å, så koselig :) Jeg trodde veslegommo var en gammel dame!(undskyld..!) så sprek gammel dame har jeg tenkt.. hehe,jaja..
    Ask var veldig fin, ser ut som han koser seg på jobb :)
    håper dere har hatt en fin helg! :)

    SvarSlett
  9. Det er fine og snille gutter, det.

    Det var morsomt å se igjen Ask. Jeg husker jeg ble så imponert da jeg var på butikken før du startet der, og snille Ask satt bak kassa og kikket på meg.

    Det er sannelig godt å ha noen som kan hjelpe til med lufting noen ganger, og det virker da som om både Nalle og Vesle Gommo setter pris på hverandre.

    Ha en fin søndag, Nøve og Nalle!

    SvarSlett
  10. Der var Vesle-Gommo, har lurt litt på hvem det var. Såg også for meg en gammel dame ;-) det har med Gommo navnet tror jeg.
    Ask er en flott kar, flinke tålmodige gutter både Nalle og han.

    SvarSlett
  11. Så der var Nalle og vesle-Gommo, ei ung og sprek Gommo.
    Av en eller annen grunn så har jeg sett for meg ei lita "teskje-kjerring" som gikk tur med Nalle;o) sånt var det altså ikke.

    De ser stolte ut begge 2 gommo og Nalle. Det må jo være helt fantastisk deilig å ha ei slik Gommo for Nalle, når mammaen er opptatt i butikken.

    Tenker de tar jobben alvorlig både Nalle-mann og Ask. Flotte hunder begge ":o)))

    Det er så fint det nye bilde av kjærlighetsparet:o)))

    SvarSlett
  12. Har sett Nalle og Gommo på tur flere ganger. Han går jo så fint ved fot, nesten ikke til å tro. Det viser vel at EGENTLIG er han veldig godt dressert ? :o)

    SvarSlett
  13. Hehe - håper vesleGommo leser alt som blir skrivi nå :o)

    Synd at ikke Ask og Nalle er venner, men vi håper vi får tid til å gå noen turer sammen etterhvert. Da vil de nok få ett bedre forhold :o)

    SvarSlett
  14. Tusen takk alle sammen for at dere ikke syns jeg ser ut som en liten, gammel dame!!! :-D

    SvarSlett