søndag 18. november 2012

Helg

Jeg jobber to helger på og to helger av - nå venter to frihelger - jippi :)

Det blei middag fra Fjordland denne lørdagskvelden, gitt!  Etter en liten blund på sofaen, satte jeg i gang med å strikke vottene som sto i det siste Lappestikka. Men de blei altfor store. Jeg begynte på julekula med lapphundmotiv også, men den blei ikke vellykka den heller. Det endte med at jeg rekte opp alt sammen,  før jeg nedtrykt tusla til sengs...

helg 018Butikkens nye kjæledegge :)

Etter en smule slitsomme dager og lite søvn ei hel uke, ble det sein oppvåkning søndagsmorgen, med kaffe og sjokolade på senga. Og Wordfeud..

helg 009

Sola hadde gått ned da jeg sto opp, derfor dro vi opp til Fekjan for å få ett solstreif. Vi rakk det såvidt... Men Nalle syns det var fantastisk med snø igjen :)

helg 003 

I kveld har jeg tegna "nytt" mønster som passer bedre til lapphundgarnet mitt.

helg 028

Det blei en fin avslutning på ei uke, som kanskje ikke blei helt som andre uker likevel.

helg 026

 

I følge en moteblogger - er visst BURGUNDER den rette fargen nå ;)

 

  NY UKE - NYE MULIGHETER

4 kommentarer:

  1. Det du rakk opp ville jeg gjerne ha sett. Jeg er sikker på at det var fint. :)

    Går solen fort ned hos deg nå eller sov du bare såååå lenge?

    Det er snø hos deg, så flott. Ser Nalle storkoser seg med den. :))))

    SvarSlett
    Svar
    1. NÅ gikk sola ned, og klokka er bare 10.28 :/ Ikke har vi snø heller, Nina! Kjøpte meg nye brodder igår... Må opp på fjellet for å finne snøen!

      Slett
    2. Jeg var da så sikker på at dere hadde snø. ;) Men du finner den jo, du. :) Jeg kjøpte meg nye brodder i år jeg også, men på garasjesalg. Håper jeg ikke går av meg dem. :)

      Oj, solen forsvinner fort hos deg nå. Den hadde ikke jeg rukket på en fri dag, hihi.

      Slett
  2. Jeg vil også ha snø. Her var det snø noen dager, men nå er det møkkete, grått og vått... Men der vi trener er det fin snø.. Jammen er det mye hyggeligere.... MEn kommer vel her også snart...

    SvarSlett