søndag 21. juli 2013

Tropenatt

Det har vært forferdelig varmt idag, over 30 varmegrader. Må virkelig si jeg beundrer damene som holdt ut på Zoo 1’s stand ute i gata idag. Jeg var heldig som fikk jobbe inne nå under Goldagan.

IMG_5330

Jeg takler ikke slik varme.

Vi kom oss heim så fort vi kunne, spiste litt, og deretter lå vi rett ut alle tre.

Først utpå kveld begynte vi å livne til…

IMG_5335

Da klokka nærma seg 22, lå altså linselusene i multemyra og vrei seg…

IMG_5336

Rein og klar og god fjell-luft

IMG_5339

Bølgeskvulp Smilefjes i friskt og kaldt fjellvatn

IMG_5348

Så blei vi omsider oss sjøl igjen…

IMG_5362

…før vi sakte rusla heimover

IMG_5370

Det er 25 grader inne og 20 ute, nå når klokka er nesten 2

IMG_5372

Jeg tror jeg har en plan for morgendagen…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar