fredag 8. januar 2016

Forandring fryder!

Her har ting ordna seg, skal jeg si!
Egentlig skulle jeg vært på jobb idag, men så var det noen som trengte å bytte vakt. Vi driver med varetelling, så jeg syns jeg var ganske heldig som slapp unna denne dagen. Dermed var jeg ikke sein om å stikke opp til Nes og hente pakka fra Netcom.
Og nettet funker som bare f..!
Det er jo så innmari moro!!! Bare å plugge i kontaktene, og hokus pokus -
ALT VIRKER SOM DET SKAL!!!

(Alt unntatt Writer, men det er ikke Netcoms feil  ;)

Idag var det -18,5 da vi gikk tur. Nalle blei gladelig med på en liten runde, men da jeg prøvde meg opp i Masteløypa - da la han seg rett ned. Tydelig hva han mente om den saken, liksom. 

Dermed ble det Tassen og jeg som fikk trimma oss litt idag.


Han har ikke noe imot å ha på seg denne genseren, sier'n.

Og jeg kunne altså ikke unnvært disse broddene...

Dette er de beste broddene jeg har hatt på beina! De er lette å ta på, de sitter godt, er solide, og kan trygt anbefales. http://www.magasinet.no/bestselgere/chainsen-pro-helaarsbrodd

Tur nr 4 av 100 er gjennomført!

Jeg har tina vatn til høner og kaniner. Det er ett slit nå i denne kulda, men det må gjøres minst to ganger om dagen. 
Jeg har rydda, støvsuga og vaska. Men jeg har satt stor pris på denne fridagen!

13.dag jul var vel strengt tatt i går, men idag forsvant julepynten...


Alt unntatt to bittesmå nisser. De hadde bestemt seg for å være her litt til :)


I gledesrus over nettforbindelsen, blei bloggen fornya ikveld.
Vi går mot lysere tider.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar