mandag 5. desember 2016

2. søndag i advent

Julestemning?
Nei, langt i fra, og det har sine grunner.
For det første blei det fem lange arbeidsdager denne uka. 
For det andre, hadde jeg ikke oppfatta at jeg skulle vært på julebord med arbeidskollegaene i går kveld(!)
For det tredje - i dag kom plutselig mildværet tilbake, så nå smelter snøen 
og det blir speilblankt der ute!!!

Det hjalp ingen verdens ting på humøret, at juleneket blei hengt opp på kroken sin 

 

Formen har heller ikke akkurat vært på topp. Jeg frykter at spysjuka er på vei til meg også.
Jeg turde iallefall ikke bevege meg langt fra huset idag, 
derfor fikk mine stakkars firbeinte forsømte turkamerater bare en bitteliten tur. 

Hos mine tobeinte venner, der var stemningen noe bedre.
De likte seg ute i mildværet.

 

De er jo ikke akkurat kledd for kuldegrader 

 

Sønnur blei jaga hit og dit av premenstruelle høns, men han tok det med fatning.
Og han får vel lønn for strevet neste år, om ikke før....

 

Når ting var som de var idag, passa det veldig bra å klippe Lille.

 

Klippen blei unnagjort på under to timer.
Jeg hadde tenkt å ta ett "julebilde", men det blei det ikke noe av.

Ikke har jeg strikka, og ikke har jeg spinni idag heller.
Dette ligner ikke meg.

Det blir nok likar imorra!

Oh shit - nå kom jeg på at jeg har glemt bort julekalenderne våre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar